سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      *** بامن همسایه ای ***

      شعری از

      هاشم توکلی

      از دفتر هاشم توکلی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۴۰ شماره ثبت ۴۷۶۹۰
        بازدید : ۳۸۰   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      *** با من همسایه ای ***    * ها شم توکلی *
      **********************************ََ
      راهی نیست ،
      از کلبه ی من
      تا کوچه باغ ِ دل ِ تو.
      بارها می آیم
      و تو ، رو برمی گردانی.
      آشنا تر از من کیست ؟
      رو بر مگردان.
      تا کلبه ی من
      برای تو دور است
      اما
      تا کوچه باغ دل ِ تو
      برای من
      راهی نیست.
      بخواهی یا نخواهی
      با من ، همسایه ای.
      ******************************
         ********* هاشم توکلی **********      
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      لیلا باباخانی (سما الغزل )
      شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۷
      سلام ودرود بسیار زیبا
      حس قشنگی بود
      بخواهی یا نخواهی
      بامن همسایه ای
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴
      درود بر شما

      زیبا سرودید خندانک خندانک
      مجنون ملایری
      شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶
      درود بر شما زیبا سروده اید
      زهرا منصوری
      يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۴
      سلام خندانک

      زیبا بود درود بر شما
      هاشم توکلی
      چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ۰۴:۴۶
      درود به خانم منصوری شاعر گرامی

      از لطف شما سپاسگزارم .

      هاشم توکلی خندانک
      سعید فلاحی
      جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۵۸
      درودتان شاعر عزیز

      سروده ای زیبا و خوب داشتید
      موفق و موید انشالله

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0