سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        پیرهن

        شعری از

        فرامک سلیمانی دشتکی(مازیار)

        از دفتر تنهایی نوع شعر هایکو

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱ شماره ثبت ۴۶۳۳۳
          بازدید : ۱۰۲۲   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرامک سلیمانی دشتکی(مازیار)
        آخرین اشعار ناب فرامک سلیمانی دشتکی(مازیار)


        به پاس
        نخ و سوزن
        خیاط و چرخش
        و متر و قیچی
        اجازه نده پیرهن هایت زود به زود پاره شوند
        گاهی آنها را عوض کن
        بشور
        اتو بکش
        اینگونه هم دیرتر می پوسند
        هم جاده ها را به اشتباه علامت نشانه گذاری نمی کنند.
        هرچه باشد من چهارتا پیرهن از تو بیشتر پاره کرده ام
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۸:۴۰
        خندانک خندانک
        عباس زارع میرک آبادی
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۵۹
        سلام و درود بزرگوار
        از خوانش این شعر زیبا لذت بردم
        زنده باشید و بسرایید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        وحید کاظمی
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۰۶:۴۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        زهرا حسین زاده
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۴۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علیرضا کاشی پور محمدی
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۴۹
        خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۲۰:۳۱
        درود برشما موفق باشی
          مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
        چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۲۱:۱۷
        خیلی عالی
        درود به طبع شما
        مانا باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
        نرگس فانی
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۱۳
        درود
        زیبا قلم می زنید خندانک خندانک خندانک
        لذت بردم
        فریبا غضنفری  (آرام)
        پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۵۶
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0