سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آخر از دست دلم ای داد، رفتی

    شعری از

    وحید فرزانه

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۵۶ شماره ثبت ۴۶۲۰۰
      بازدید : ۵۲۵   |    نظرات : ۲۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر وحید فرزانه

    آخر از دست دلم ای داد، رفتی
    عشق من از چشم تو افتاد، رفتی
    مثل آهویی رمیدی رو به رویم
    ساده هم از دست این صیاد رفتی
    کوهکن بودم دل از عشقت نکندم
    بی توجه به دل فرهاد رفتی
    سخت عادت کرده بودم به تو اما
    ساده دل کندی از این معتاد رفتی
    بعد تو نام خودم از یاد من رفت
    آه... اما تو مگر از یاد رفتی
    گفته بودم هرچه بادا باد، هستم
    گفته بودی هرچه بادا باد... رفتی
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۲۸
    درود گرامی
    بسیار زیباست خندانک خندانک خندانک
    زهرا حسین زاده
    شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۳:۱۳
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
    شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۰۴
    خندانک خندانک خندانک
    منصور شاهنگیان
    شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۵:۵۱
    کوهکن بودم دل از عشقت نکندم

    بی توجه ، بر دل ِ فرهاد ، رفتی

    با تغیر اندکی ، برای زیبایی وزن و آهنگ ...

    درود بر شما و کلام و قریحه سرشار شما دوست عزیز ...

    مهدی صادقی مود
    شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۲۲
    درود برشما دوست عزیز
    خندانک خندانک
    فریبا غضنفری  (آرام)
    شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۲۲:۰۷
    درود خندانک خندانک خندانک
    بهارک (دختر پاییز)
    چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۸:۲۴
    خیییلی زیبا خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0