سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        میوه ممنوعه

        شعری از

        رحیمه نیکوحرف

        از دفتر اشک پنهان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۴۳۳۱۲
          بازدید : ۷۱۲   |    نظرات : ۳۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رحیمه نیکوحرف

        تنها من و تو گوش به فرمان شده از عشق
        اما چه کنم میوه ی ممنوعه حرام است

        هرروز امیدم برسم کوی تو اما
        بدرود حرامم ز تو این حسن ختام است

        من در به در کوچه و تو فکر فراری
        ای عشق برین جان من اینگونه مرام است ؟

        دیوانه چو دیوانه ببیند شود عاشق
        در مذهب او عشق فقط ختم کلام است

        آهوی غزل های تر انگیزی و بانو
        من مرد پلنگی که به دستان تو رام است

        این عاشق سرگشته منم جان به فدایت
        انگار رخت بینم و دنیا همه کام است

        از جام لبت گر که بنوشم همه عشقت
        حسی است فراتر که به من عالم تام است

        صیاد نظرباز زرنگی شده خود صید
        لبهای غزل خیز غزالی سر دام است

        ناگاه دلم را به تو بستم ولی انگار
        با رفتن تو کار من اینجا که تمام است

        پرسیده‌زخود اینکه بمن گفته کسی دوش
        معنای حرام ای دل دیوانه کدام است

        هرروز به یادم که لبت شهد عسل را
        اما همه را بس که حرام است حرام است

        رحیمه نیکوحرف (ترنم )
        بداهه دی ماه 94
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سینا یعقوبی نژاد
        يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۱۱
        زیبا بود چون همیشه بانو خندانک خندانک
        سعید فلاحی
        چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱
        درود
        بسیار زیبا
        آفرین خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0