سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      رسم عشق

      شعری از

      طيارغيبعلي زاده

      از دفتر دلنوشته ها نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۴۳۱۳۹
        بازدید : ۷۶۰   |    نظرات : ۲۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      شب است و...

      شعله ي شمعي

      كه میسوزد در این سرما

      ولي

      با شعله اي لرزان

      هنوزم در کمین شب

      پي پروانه ميگردد!

      عجب رسمي ست،رسم عشق...!

      عجب دردي ست، درد عشق...!
      t.gh
      ...................................................................

      پ.ن:

      عده ای نان را به نرخ روز,
      نه!
      بلكه به نرخ لحظه ميخورند.!!!
      يادمان باشد
      كه پای عده اي بر شانه هاي لرزان مردم
      ساده استواراست!
      یادمان نرودکه روزگاری ما
      نيز جزو کودکان وهمبازيهاي پابرهنه همین کوچه وبازار
      بوديم!
      چه زود فراموش ميكنيم
      كه
      مااااا
      نیز جزو همين مردميم!!!!
      چون بعضی وقتها ماااااا
      خيلي بزرگ میشویم.
      البته! بزرگمان ميكنندوگرنه..._:_
      والسلام علیکم ورحمة اللاه....

      باتشکروسپاس بیکران
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مجنون ملایری
      پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ۱۹:۰۳
      باسلام بسیار عالی و ‌خوب موفق باشی
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0