سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      .::جسدی نیمه جان شده::.

      شعری از

      امین شیخی

      از دفتر .::سقط رویا::. نوع شعر مسمط

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۲۱:۰۹ شماره ثبت ۴۲۱۷۲
        بازدید : ۶۳۳   |    نظرات : ۱۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امین شیخی

      که بی من‎آب ازآب تکان هم نمیخورد
      کُندست ارّه‎ات‎ که دلم را نمی بُرد
      رو میز جای شام مرا بغض میخورد
      درخانه آنطرف جسدی نیمه جان شده
       
      روحم شکست! دست نزن! تا ترک... ترک...
      از شوهرت میانِ خیابان کتک... کتک...
      با خنده ات بپاش به زخمم نمک... نمک...
      و جنس زخم هام که از استخوان شده
       
      دردم دراز تر شدو عشقت گلیم شد
      یک مرد لابه‎لای نبودت عقیم شد
      این شعر زیر زلزله هایت یتیم شد
      حالم عجیب! وردِ زبانِ جهان شده
       
      درکوچه پشتِ پنجره ات دود میشوم
      تا صبح در نبودِ تو نابود میشوم
      درگریه در خودم، وَ تو محدود میشوم
      سرتاسرِ اتاق صدایِ  بنان شده
       
      باقرصِ مرگ دردِ سرم خوب میشود
      در تخت نیمه شب دلم‎آشوب میشود 
      عکست دوباره مزّه ی مشروب میشود
      پرکن که زندگیم... همین استکان شده
       
      در وهم روی مبل تو را میفشارمت
      باران توئی!! که روی دلم هی ببارمت
      در پیشِ شوهرت؛ که بگم: «دوست دارمت»
      «من دوست دا...»نه! من جسدم بی دهان شده
       
      جامانده است در نفسم ردِّ پای تو
      عشقی‎ست در رگم که همان‎هم برای تو 
      آرام در سُرنگ/ نشستهِ/ هوای تو
      بی فایده‎ست... مرگ که قبلِ امتحان شده!!
       
       
       
      94/8/16
      امینــ ـ ــ
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      نیک عزیزی
      پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۰۹
      یک مرد لابه‎لای نبودت عقیم شد...
      مرسی به شعوری که پشت کارت بود.
      لذت بردم....
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0