سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        اوف

        شعری از

        مهدی صادقی مود

        از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۴۱۱۵۰
          بازدید : ۶۰۸   |    نظرات : ۴۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی صادقی مود

        وقتی که غمگینی،
        هروقت دلتنگم،
        درگیر روزمرِگیِ آب و طبیعتِ سنگم
        انگار داره صورت ماهت تو آسمونم خسوف میکنه.
        وقتی که خوشحالی،
        وقتی که دل زِندم،
        انگار کیک تولدم رو لبهای نازِ تو پوف میکنه.
        روزی که مایوسی،
        روزی که نومیدم،
        روزی که از مردم خیلی چیا دیدم
        انگار مامان دوباره داره منو تهدید به اوف میکنه!
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۲۸

        درود بر شما
        بسیارزیبا بود

        خندانک خندانک خندانک
        مهدی صادقی مود
        مهدی صادقی مود
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۵۶
        سلام و سپاسگزارم
        برقرار باشید
        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        زهرا منصوری
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۵۲
        خندانک خندانک خندانک
        مهدی صادقی مود
        مهدی صادقی مود
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۵۶
        خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۲۳:۵۸
        سلام بر استاد عزیزم
        تهدید به اوف!
        منم زیاد تهدید شدم..البته اسمش اوف نبود،بهش جیز هم میگفتن. یا...میگفتن آدم باش،وگرنه غول بیابونی میاد میبردت خونش!!
        خیلی تاثیرگذار بود
        افسوس خندانک
        مهدی صادقی مود
        مهدی صادقی مود
        سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۲۲:۱۶
        سلام جناب رمضانی عزیز
        زمان ما هم اوف نبود و الان ورد زبان شده... زمان ما تهدید نمی کردند و تنبیه رو بدون مقدمه اجرا می کردند.
        تهدید امروزی نوشتم که مخاطب امروزی راحت تر ارتباط بگیرد خندانک

        سپاس که همراهید
        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0