سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        عصر امروز

        شعری از

        حسین نژاد سیدا

        از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۴۱۰۴۲
          بازدید : ۳۲۳   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسین نژاد سیدا
        آخرین اشعار ناب حسین نژاد سیدا

        همه افاق براز فتنه و شر میبینم
        هر وجب قتل بنی نوع بشر میبینم
        زیر این گنبد مینایی و این چرخ کبود
        هرچه فریاد کنی دون اثر میبینم
        میزنند دم زحقوق بشر و ضد بشر
        من در این قرن اتم عصر حجر میبینم
        ملت بی کس مظلوم یمن غرقه به خون
        جمله اواره به هر کوه و کمر میبینم
        بر سر مردم بیچاره به شهر غزه
        توب و خمباره و موشک چه مطر میبینم
        آمدند تا که بسازند عراقی ازاد
        رفت صدام زصدام بدتر میبینم
        هیتلر بود وموسولینی و چنگیز مغول
        من که سلمان سعودی به نظر میبینم
        کس نباشد که به این شاه بگوید جانی
        ظلم کمتر که برای تو ضرر میبینم
        عاقبت حضرت مهدی به سراغت اید
        کاخ ظلمت به خدا زیرو زبر میبینم
        سید این گفته که البته بیاید زسفر
        چون بیاید به رهش در وگهر میبینم
        سید ابراهیم حسین نژاد
        قیرو کارزین فارس
        1194
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        الناز حاجیان (مهربانی)
        جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0