سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      غمستان دل

      شعری از

      علی رفیــــعی وردنجانی

      از دفتر علی رفیعی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۲۹ شماره ثبت ۳۷۳۲۴
        بازدید : ۳۸۱   |    نظرات : ۲۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
      آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی

      کـنـج غـم خـانـه دل عـشـق تو مسرورم کرد
      مــرده بـودم کـه دمـت زنـده پـر شـورم کرد

      بـس پـریـشـان جـهـان بـودم و حـیران زمان
      دل ســیــه بودم و انــوار تـو پـرنـورم کــرد

      غــرق در مــاتــم دوران و زمان مـی گـشتم
      دسـت یـار از غـم و انـدوه جـهان دورم کرد

      دل بــریــدن ز جـهـان در نـظـرم آسـان شـد
      رحـمـتـت فـارغـم از دغـدغـه ی گـورم کرد

      عـمـر مـن رفـت و بسی حیله ی دنیا خوردم
      عشق تو شد قفسی وان به تو محصورم کرد

      ایــن قــفــس غــایــت آزادی مــن شـد یــارا
      مـن پـریـشـان بُـدم و لطف تو منصورم کرد
       
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      علی رفیــــعی وردنجانی
      جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ۰۳:۲۳
      سلام
      از همگی ممنونم
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۳۷
      درودتان جناب رفیعی عزیز
      بسیار زیبااااااااااا و دلنشین
      قلمتان هماره جاری
      خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۳۷
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0