سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        تنها فرشته ای که خدا درزمین گذاشت

        شعری از

        سیدعلمدارابوطالبی نژاد

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیب بند

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ شماره ثبت ۳۶۰۹۴
          بازدید : ۷۵۹   |    نظرات : ۲۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        می خواستم ترانه بگویم برای تو
        یک شعرعاشقانه بگویم برای تو
        ازبی وفا زمانه بگویم برای تو
        ازعشق جاودانه بگویم برای تو
         
        اما زبان الکن من وا نمی شود
        این قطره هیچ معنی دریا نمی شود
         
        دامان توبهشت برین است جان من
        بامهرمادرانه عجین است جان من
        یک باغ گل به روی زمین است جان من
        عشق منی وقاعده این است جان من
         
        عشق توباتمامی عالم برابراست
        زیرابهشت زیرقدمهای مادراست
         
        تنها فرشته ای که خدا درزمین گذاشت
        آن مهربان- خدای جهان آفرین گذاشت
        مهرتو،کنج قلب من ای نازنین  گذاشت
        عشق ترابه سینه ی من اینچنین گذاشت
         
        من عاشقم وعشق تودرسینه جاری است
        تاهست باغ سینه ام ،باتو ،بهاری است
         
        درجای جای خانه ی دل جای پای تست
        فرش،این دل شکسته ی عاشق برای تست
        شوروصفای خانه ی ما از صفای تست
        دارم ،هرآنچه ،خوب من ازاعتنای تست
         
        پا بردلم گذار، دلم مهربان شود
        باگامهات قطعه ای ازآسمان شود
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        علی رفیــــعی وردنجانی
        چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۵۷
        تنها فرشته ای که خدا درزمین گذاشت
        آن مهربان- خدای جهان آفرین گذاشت
        مهرتو،کنج قلب من ای نازنین گذاشت
        عشق ترابه سینه ی من اینچنین گذاشت
        سلام و درود حضور سیدبزرگواراستاد ابوطالبی نژاد
        بسیار زیبا و پرمحتوا قلم زده اید
        همواره موفق و سربلند باشید
        در پناه لطف خداوند منان
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0