سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        نمی دانم

        شعری از

        مونس ارجمندی

        از دفتر نامه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ۰۹:۰۳ شماره ثبت ۳۵۸۷۱
          بازدید : ۸۵۷   |    نظرات : ۱۲۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مونس ارجمندی
        آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی

        نمی دانم.......
        چرا    غمگین    چرا تنها  وتلخم
                                               چرا   بی تاب این  رویای تلخم
        نمیدانم    چرا  اینگونه   نالان
                                             پریشان  همان   سودای  تلخم
        چرا    دیگر   نمیایی   بخوابم
                                           چرا   ساکت شده   دنیای تلخم
        چرا    لیلی   من مجنون ندارد
                                         چرا    تنها شده   سیمای   تلخم
        (خداوندا   به فریاد  دلم  رس)
                                        چرا   دنیا    شده   عقبای   تلخم  
        چیزی نیست دوستان گاهی غصه های دیگران که بر غصه های دلمان اضافه میشود زبان به شکایت میگشاییم ومیپرسیم چرا؟؟؟؟
              
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0