سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      رویای دیدار

      شعری از

      شاهین لقایی(شاهین)

      از دفتر دفتر شعر(ش) نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۳۴۲۰۹
        بازدید : ۵۲۸   |    نظرات : ۵۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر شاهین لقایی(شاهین)
      آخرین اشعار ناب شاهین لقایی(شاهین)

      چو باد صبح شمیمش به سوی من آورد
      دوباره لحظۀ دیدار در تنم رویید
      ودر میان نگاه سراسر از شوقم
      شمایل چو مَهَش چون ستاره ای تابید
      به بیکرانِ امیدم چو قایقی خسته
      میان هالۀ گرداب دور خود چرخید
      و محو گشت از آن دیدگان مبهوتم
      که تار های تنم مضطرب به هم لرزید
      و ناله های دلم آنچنان برون آمد
      به کوچه باغ درونم صدای آن پیچید
      رها چو تیر زچله ، به سوی او گشتم
      سرم بخورد به دیوار و درد شد تشدید
      زپا به سر بشدم جملگی همه فریاد
      ولیک بغض گلویم چو سدّ ره گردید
       
      دوباره خاطره هایم فریب کاری کرد
       
      دوباره غرق شدم در بهانه و تردید
      که باز سوی منِ خسته دل می آرد رو
      و یا دوباره غم و غصه ام شود تجدید
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0