سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        صبر خدا

        شعری از

        مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)

        از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۲۷۴۵۷
          بازدید : ۶۰۱   |    نظرات : ۱۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)
        آخرین اشعار ناب مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)

        زين پس بجاي واژه
        زينب بگو صبر خدا
        بياين بريم زيارته
        مليكه ارض و سماء
        همه بخواين تا كه بشه
        قسمت ما كرب و بلا
        با هم بريم زيارته
        عباس ، امير نينوا
        دلم گرفته اي خدا
        مثل غروب كربلا
        امير من حسين ، فقط
        دل شده عاشق شما
        هرچند شدم من واسه تو
        مايه عيب و عار و ننگ
        بزار بيام توي عراق
        بشم سپر براي جنگ
        اگر كه اذنم بدهي
        سرم رو ميشكنم برات
        سَر  كه چه ، قابل نداره
        جونمو من ميدم برات
        دلم ميخواد يه حرف بگم
        كه كل دنيا ببينه
        ماها برا تو جون ميديم
        شيعه حيدر همينه
        نظام سلطه با همه
        نوچه هاي دور برش
        بدونه شيعه چون عجل
        مي چرخه اطراف سرش
        داعشي ها و تكفيري
        بايد اينو خوب بدونه
        نوكر مرتضي علي
        به پاي ارباب ميمونه
        كافيه يك اذن جهاد
        تا كه به پا شه عاشورا
        بهم بريزم دنيا رو
        فقط برا خون خدا
         
        شاعر : مازیار ارجمندیان
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0