سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شیرین

    شعری از

    محمد درگاهی (سپهر)

    از دفتر لبخند سکوت نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۲۵۹۷۰
      بازدید : ۸۷۹   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد درگاهی (سپهر)
    آخرین اشعار ناب محمد درگاهی (سپهر)

    خالی شدم از عشق و از خنده و از شادی
    گشتم چو یک بلبل ،در حسرت آزادی
    یک قصه بگویم من ، یک قصه که تکراریست
    این قصه پر از درد و از غصه و غم جاریست
    یک روز شدم عاشق ، با عشق شدم مجنون
    از عشق نشد سهمم ، جز درد و دلی پر خون
    معشوقه من روزی ، بیگانه ز قلبم شد
    او قلب مرا آنروز ، با رفتن خود آزرد
    او رفت ولی با من ، یادش در اینجا ماند
    تنهایی من هر روز ، با عشق بیادش خواند
    ای کاش که می دانست ، نبض دل من با اوست
    اینجا هنوزم دل ، با یک نظرش جادوست
    ای کاش که می فهمید ، قلبم پر از درد است
    هر روز نفس هایم ، پر آه و غم و سرد است
    هر روز شدم مجنون ، هر لحظه شدم فرهاد
    ای کاش که با قلبش ، او عشق به من می داد
    این خانه بدون عشق ، هر لحظه چو زندان است
    هر جسمِ بدون عشق ، چون پیکر بی جان است
    ای کاش که شیرینم ، با عشق بیاید باز
    آن قصه ما با عشق ، این بار شود آغاز
    ( محمد درگاهی(سپهر))
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0