سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        آثار جرم (تقدیم به روح پاک مرحوم سجاد کهنسال)

        شعری از

        جاسم ثعلبی (حسّانی)

        از دفتر کابوس وحشت نوع شعر بحر طویل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ۲۱:۳۳ شماره ثبت ۲۱۲۰۳
          بازدید : ۱۰۶۰   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        آثار جرم (تقدیم به روح پاک مرحوم سجاد کهنسال)

        بنویس رو سنگِ قبرم ، بی خدا نبوده هر گز

        محکم و سنگِ صبوره ، واسه قلبِ تو یه واعظ

        ***

        بنویس آثارِ جرمت ، گریه هات فاید نداره

        چیدی راحت سرنوشتم ، اومدی پیشم دوباره؟

        ***

        لعنتی به خاطرِ تو ، آرزوهام رفته بر باد

        کاشکی درکم می کردی ، به جای این داد و فریاد

        ***

        یادته زنده که بودم ، شادی و غمم تو بودی

        با صدات آرومه قلبم ، چهره ی عشقم ربودی

        ***

        کوچ کردنم همینجا ، همش تقصیرِ تو بوده

        تا حالا عذاب دوری ، خاکِ قبرم رو گشوده

        ***

        نمی خوام دیگه بیایی ، غم و غصه هاتُ بردار

        روحِ من بی تو غریبه ، زیر خاک و سنگ و آوار

        ***

        التماست کرده بودم ، بی توجهی نمودی

        وقت شادی هام رسیده ، در فضای نم سرودی

        ***

        خاطراتش بسته قلبم ، یادبودم تو همیشه

        این گلات با اشک خونی ، زندگی واسم نمیشه

        ***

        تو اتاقم عکس مرگم ، پدرم هنوز عزادار

        مادرم شبا نخوابید ، ناله هاش با در و دیوار

        ***

        دوستام در سوگِ مرگم ، هنوزه بیمارِ دردن

        می دونم صمیمی بودن ، همه از زندگی سردن

        ***

        نمی بخشمت برو تو ، کتابِ عشقمُ بستم

        جمع کردم خاطراتم ، توی قبر غم نشستم

        ***

        جاسم ثعلبی (حسّانی) 22/09/1392

        در خواب برام تعریف کرد اکثر کلمات از خودش هست

        سجاد روحت شاد انا لله و انا الیه راجعون و لعنت الله علی

        الظالمین

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0