شعرناب

مادری دو پسر خود را در خانه تنها گذاشت و به پاریس سفر کرد

مادری در بریتانیا در دادگاه حاضر شده و گفته است که چطور دو پسر خردسالش را تنها با یک کنسرو سوپ در خانه تنها گذاشته و برای سفری دو روزه به پاریس سفر کرده است.
دو پسر شش و یازده ساله هستند و پلیس وقتی از ماجرا باخبر شد که پسر یازده ساله به معلم مدرسه‌ گفت که مادرش به پاریس رفته است.
دلیل سفر مادر این دو پسربچه به پاریس، آماده کردن مقدمات ازدواجش با مردی بود که در اینترنت با او آشنا شده بود.
دادگاه این زن را به شش ماه حبس محکوم کرده اما این حبس او به مدت یکسال تعلیقی خواهد بود. او در دادگاه به اشتباه خود اعتراف کرد.
نام این زن به دلایل حقوقی افشا نشده است.
او در ماه مارس از فرودگاه منچستر به پاریس سفر کرد و دو پسر خود را تنها گذاشت.
دادستان گفته است این زن درصدد آن بود تا روز بعد به خانه برگردد اما زمانبندی سفر به گونه‌ای بود که نیمه‌شب روز بعد به خانه می‌رسید.
مسئولان مدرسه پسربچه شش ساله در ابتدا به برادر یازده ساله‌اش اجازه ندادند تا او را به خانه ببرد و سعی کردند با مادرشان تماس بگیرند اما موفق نشدند. آنها پس از این که به پلیس در این مورد اطلاع دادند، اجازه دادند تا آن دو به خانه برگردند.
این دو پسر بچه، شب را در خانه‌ای امن گذراندند.
پلیس مادر این دو پسر را بلافاصله پس از بازگشت از پاریس بازداشت کرد.
این زن به پلیس گفته است ابتدا خواسته آن دو را نزد دوستی بگذارد اما پسر بزرگ‌ترش گفته که او و برادرش "می‌توانند تنها در خانه بمانند."
وکیل این زن به دادگاه گفته که او متوجه "اشتباه وحشتناک" خود شده است و این زن در تمامی جنبه‌های دیگر "مادری مهربان و باملاحظه" است.
قاضی دادگاه به این زن گفته است که با این کارش، بچه‌ها را در معرض خطر قرار داده است.
او گفته است خوشبختانه در این میان آسیبی به این دو بچه نرسیده و با توجه به این که این دو پسر بچه اخیرا به مادرشان بازگردانده شده بودند، حکم حبس او را برای یک سال تعلیق کرده است.
در دادگاه گفته شد که ازدواج این زن همچنان پابرجاست.


0