شعرناب

فقط قضاوت من حق است

رفتارهاي خداوند نشان مي ‌دهد که او تأکيد دارد که اين را به بشر بفهماند که فقط و فقط يک چيز مهم است آن هم نگاه من است، فقط نظر و اراده من مهم است نه هيچ چيز ديگري، فقط قضاوت من حق است و عادلانه است نه قضاوت هيچ کس.
خداوند مي ‌فرمايد: «فکرهاي من فکرهاي شما نيست، و راه‌ هاي من هم راه هاي شما نيست. به همان اندازه که آسمان بلندتر از زمين است، راه هاي من نيز از راه هاي شما و فکرهاي من از فکرهاي شما بلندتر و برتر است.
کلام من مانند برف و باران است. همان گونه که برف و باران از آسمان مي ‌بارند و زمين را سيراب و بارور مي ‌سازند و به کشاورز بذر و به گرسنه نان مي‌ بخشند، کلام من نيز هنگامي که از دهانم بيرون مي ‌آيد بي ثمر نمي ماند، بلکه مقصود مرا عملي مي ‌سازد و آنچه را اراده کرده ام انجام مي ‌دهد»
و مي ‌خواهد به انسان بفهماند فقط تقدير و تدبير و نقشه من مهم است، من با قيل و قال ‌ها فريب نمي ‌خورم، من با رياکاري و تظاهر و ادعا فريب نمي‌ خورم، من به قلب و روح انسان نگاه مي‌ کنم و هر کس را که بخواهم فيض و برکت مي‌ دهم. هر کس را بخواهم روح خودم را به او مي ‌دهم، هر کس را که بخواهم بر همه جهانيان برتري و بزرگي مي ‌دهم.
❤️❤️❤️


0