سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    یک لقمه نان و اندروید !!
    ارسال شده توسط

    احمدی زاده(ملحق)

    در تاریخ : جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ۰۴:۰۳
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۵۹۰ | نظرات : ۲۹

    یک لقمه نان و اندروید !!
     یک لقمه نان و اندروید به چه قیمتی با تیکه پاره کردن و رفوگری انسانهای دیگر با این همه تهمت و افترا و ناجوانمردی  به چه حساب ایا حساب اخرت خود را نکردید !؟ اشکال ندارد  اما انسانیت و اخلاقتان را چه!؟ 
    اقایی! که جز مهر و محبت و احترام و تبلیغ مجانی برایتان  نداشتیم و همین کاری که الن دارم می کنم  و این پستم را منتشر می کنم باز تبلیغ شماست اگر نمی دانی بدان .
    بله اقایی !که اشعار  منتشر شده کاربران اینجا را بدون اجازه کاربران ما  در کارگروه و وبلاکی که ایجاد کردی  منتشر نمودی تا تو سرچ گوگل نام مقر و لانه نامیمون تان نیز  هویدا گردد و ما می دیدیم کارهای غیر اخلاقی  غیرحرفه ای تان  را و به رویتان نمی اوردیم می گفتیم لابد  نیاز دارد و فشار به جایش امده که این کارهارا می کند.. و شما فکر می کردید زرنگید.
     بله اقایی!که مدیر ویراستاری سایت و اساتیدی که با این سایت همکاری می کنند و لقمه نان حلالی از دست رنج علم شان برای زن و بچه هایشان می برند را حرام دانستی و پیام خصوصی با ایشانرا کپی پیس نمودی و به دیگران نشان دادی که اینجا دارند در امد زایی می کنند و کی هستید و هستند و عیبه و زشته و ما گفتیم  در حمایت سایت  و در راستای کمک  و در امد زایی اساتید و بهتر شدن شعر شاعران قبل از انتشار یا چاپ کتاب شان می باشد ودر اطلاعیه گروهی و پست به همه اعلان کردیم  و اساتید بیوگرافی و تحصیلات و مدرک شان را برایمان ارسال کردند و شما نیز  خواندید و حتی پیشنهاد همکاری با شمارا دادیم   اگر صاحب علم هستید ما در خدمتتان هستیم اما خودتان را به آن راه زدید !
    که ما هیچ گونه کار حرام یا خلاف عرف و اخلاق و شرع  نکردیم و  نمیباشد  بلکه کاری حسنه و ممتاز و به نفع قشر ضعیف ادیبان  و اساتید و دانش طلبان محترم ما  با تمام احترام و سریت انجام می گیرد . وحتی مثال  یک ورق کپی گرفتن و دادن هزینه بابتش رابرایتان زدیم  اشکال ندارد هزینه کند ادم، اما با وصف شما  کار اساتید و مدیر ویراستاری عیب و حرام و غیر اخلاقی است!!
     و ارسال پست و پیام شما هنگام اعلان چاپ کتاب رسمی با چاپک و تایید وزارت ارشاد و مجوز انتشار...  شما می ائید این وسط تبلیغ  چاپ کتاب اندروید مجانی می کنید  یعنی چه !؟ دقیقا مانند  اینکه شما جلوی  در مغازه طلافروشی بساط کردید و داد می زنید  اهای  طلایی مجانی دارم بیائید ببرید  اخه کجای این کار شما مردانگی و اخلاقه و انصاف و ادب کاریه!؟
     ای کاش طلای شما طلا بود  در صورتی که طلای شما عیار ۹ هم ندارد هیچ بلکه  آب طلا هم نیست !!!!!!!
    و اما همین شما برای استادی که زن و بچه دارد و نیاز مالی دارد انرا حرام و غیر اخلاقی می دانید که زحمات شبانه روزیش را به ثمر می نشاند! مگر یک نقاش یا شاعر یا نویسنده حق در آمدزائی ندارد!!؟  که انهارا متهم می کنید و مارا در کنارش!!!؟
     راستی تا یادم نرفته ایا به این اشخاصی که بُردید  اشعار شانرا کتاب اندروید کردید  و کلی تهمت و انگ  به ما بستید گفتید اینها پول می گیرند و من رایگان برایتان انجام میدهم (البته به غیر از کارهای تکی این بیچارها که ازشان پول می گیری) بابت دانلود های که می کنند  این زبان بسته ها در امد زایی دارید! ایا  انهارا هم سهیم می کنید از این مبالغ ؟و به انها چیزی می دهید!!!؟؟؟؟؟؟ 
    و اما شما اصرار داشتی که بدانی مدیر ویراستار و اساتید ویراستاری کیست و کیستند تا انهارا برای کارگروهت دعوت کنی و از گُرده انها در امد زایی کنی
    بعد که موفق نشدی گفتی مدیر ویراستاری خود اقای فکری هستند  اخه بیچاره همه می دانند ادبیات من با مدیر ویراستاری  زمین تا آسمان فرق دارد من تو عمرم یک شعر بر وزن و قافیه نگفتمو نخواهم گفت اما مدیر ویراستار ده ها مقاله دارند و نوشتند و نقد کردند و اساتیدی که ویرایش کردند اشعار مردم را که بیشترش کلاسیک است  نه افراغ اندیشه   که سبک من است  خندانک  
     گفتی  اقای فکری کاربرانش را عبد و اسیر خود می دانند  و تهدید می کنند که نروند پیش  شما   عجب واقعا چقدر من وحشتناکم ای جانم   خندانک    خب  این چند تا اشخاصی که  الن پیش شما هستند  بپرسید  نمونه اش کجاست؟ واقعا من گفتم اگر گفتم یک سال دیگه هم تبلغ مجانی شما را می کنم سر   بیت سایت .
     نکن نامردی خوب نیست مرد مومن فردا باید جواب خدا و نون زن و بچه ات را بدی که لقمه حرام  سر سفره شون می بری وبهشون میدی  نمی ترسی فردا  ....  دربیان .
    نکن عزیز دل که میگی  اقای فکری اینطور هستند و فلانند و بیسار و از زیر برید بدون اینکه بفهمه کاربر هایش را دعوت کنید و فراری بدید تا بیاند ااینجا براشون کتاب مجانیییی!!!!! اندروید بزنیم و  وپول دانلود هاشو تو  جیب بزنی.
     می خواهم بدونم یکه کارگر بلیط فرش مترو چقدر وقت دارد و در آمد که این همه از وقت زن و بچه اش  بگذرد و برای مردم  نسخه اندروید  رایگان درست کند   سوال سختی کردم اره نه به جان  عزیزت نه .
    کمی فکر کنید عزیزان من.!
      اما خدایی من موندم  به ولله  قربان حکمتت برم خدا نمی دونم چرا هرکی هر کاری می خواهد بکنه اد یه راست میاید می خواد زیر پای مارا خالی کنه و از شانه ما بره بالا اوکی مشکلی نیست بخدا  اما نه با ناجوانمردی و تخریب...  این همه جا این همه سایت های بی درو پیکر  با در و پیکر وووو... چرا اخه فقط ما !؟
    قربونت برم خدا خودت بهتر می دونی
     حسبی الله نعم الوکیل

    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۷۳۷۰ در تاریخ جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ۰۴:۰۳ در سایت شعر ناب ثبت گردید

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0