سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    اذعان رسانه‌های صهیونیستی به تاثیر روز قدس بر اتحاد مسلمانان
    ارسال شده توسط

    زهرا حسین زاده

    در تاریخ : جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۰

    اذعان رسانه‌های صهیونیستی به تاثیر روز قدس بر اتحاد مسلمانان
     
    رسانه‌های رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس، با اعتراف به اثرات قابل توجه راهپیمایی روز قدس بر اتحاد مسلمانان، نتوانستند وحشت خود را از گسترش تفکر مبارزه با صهیونیسم در میان افکار عمومی جهان پنهان کنند.
      اذعان رسانه‌های صهیونیستی به تاثیر روز قدس بر اتحاد مسلمانان
    به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در آستانه روز جهانی قدس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به نقش سازنده پیام امام خمینی(ره) در وحدت آفرینی میان مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس، به بررسی ابعاد و اثرات این حرکت جهانی پرداختند.
    در همین راستا  «آژانس جوییش تلگراف» نوشت: روز جهانی قدس، که روز اعتراض به موجودیت رژیم صهیونیستی است در سال 1979 میلادی از سوی «آیت‌الله العظمی خمینی» رهبر (فقید) انقلاب ایران پایه ریزی شد.
     این  رسانه صهیونیستی سپس نوشت: از آن موقع تاکنون، هواداران آیت‌الله خمینی در ایران  و شهرهای مختلف جهان همگام با جمع کثیری از دیگر مسلمانان در حین ماه رمضان یا اندکی بعد از آن، روز قدس را بر پا می‌دارند. 
     جوییش تلگراف اذعان داشت: در شهر برلین و از سال 1996 به این سو، حدود 300 تا 1000 مسلمان در این مراسم شرکت می‌کنند و در آن مردان از زنان به صورت مجزا در تظاهرات حاضر می‌شوند.
     یک رسانه صهیونیستی دیگر از ترس سران صهیونیستی ساکن آلمان از برگزاری روز جهانی قدس در برلین خبر داد.
    به نوشته «وبگاه ولد جوییش کانگرس» سران یهودی ساکن آلمان به شدت با برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در هفته جاری مخالفت کرده‌اند.
    «جوزف  شوستر» رییس شورای مرکزی یهودیان در آلمان و معاون کنگره جهانی یهود برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس را «شرم آور» نامید.
    وی در ادامه از اهالی شهر برلین درخواست کرده است برای مقابله با برگزاری روز قدس که شنبه آینده برگزار می‌شود، مشارکت نمایند.
    «شارلوت نابلاک» رییس کمیته یهودیان مونیخ و مسئول یادبود هولوکاست با استقبال از ممنوعیت اهتزاز پرچم‌های حزب الله لبنان در این روز گفت: «افسوس که شرکت کنندگان در این تظاهرات به چنین ممنوعیتی بها نمی‌دهند. آن‌ها مجددا حمایت خود را از حزب الله و دیگر گروه‌های خرابکار با فریاد شعارهای ضد یهودی بیان می‌کنند.»
    وبگاه کانادایی «جوییش مدیا» نیز در همین رابطه نوشت: روز جهانی قدس که با حمایت ایران هر سال برگزار می‌شود، قرار است در تورنتوی کانادا نیز روز شنبه دوم جولای 2016 برگزار گردد. روز قدس در سال 1979 از سوی آیت‌الله خمینی رهبر فقید ایران به منظور نابودی رژیم صهیونیستی و ایجاد کشور فلسطین شکل گرفت.
    این وبگاه در ادامه نوشت: بعد از گوش فرا دادن به سخنرانی‌های ضد صهیونیستی، شرکت کنندگان در این تظاهرات از مقابل مجلس در اونتاریو با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «صهیونیسم تروریسم است» و از «عراق تا فلسطین اشغال یک جنایت است» به سوی کنسولگری آمریکا راهپیمایی می‌کنند.
     در بخش پایانی این مطلب وبگاه یاد شده به ترکیب شرکت کنندگان این مراسم در تورنتوی کانادا پرداخت و نوشت: در این مراسم ایرانیان تندرو با حمل تصاویر آیت‌الله خمینی حاضر می‌شوند. همچنین زنان محجبه، مخالفان سرمایه‌داری، اعضای گروه‌های افراطی ضد صهیونیست و برخی خاخام‌های متعلق به جامعه «نیتوری کارتا» که از حکومت ایران حمایت می‌کنند و به طور فعال خواهان برچیده شدن رژیم صهیونیستی هستند، حاضر می‌شوند.

    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۷۱۸۱ در تاریخ جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ در سایت شعر ناب ثبت گردید

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0