سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      رونالدو؛ تصویر کلیشه‌ای ستاره‌ها را تغییر می‌دهد
      ارسال شده توسط

      احمدی زاده(ملحق)

      در تاریخ : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۱۶
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۸۵۰ | نظرات : ۱

      فقط یک روز بعد از باخت ۳-۲ رئال‌مادرید مقابل سویا، کریستیانو رونالدو راهی لندن شد تا در مراسم افتتاحیه فیلم مستندی در مورد زندگی خود شرکت کند.
      این مراسم دیشب (دوشنبه ۱۸ آبان/۹ نوامبر) با شرکت رونالدو، پسرش، الکس فرگوسن، ژوزه مورینیو، کارلو آنچلوتی، ژرژ مندز (مدیربرنامه‌های رونالدو که چندی قبل یک جزیره از رونالدو کادو گرفت) و بدون حضور مربی و بازیکنان رئال انجام شد.
      یکی از مسائلی که به نظر می‌رسد برای بینندگان این فیلم جذاب باشد، تغییر تصویری کلیشه‌ای است که از زندگی ستارگان در افکار عمومی وجود دارد. برای مثال با این که به نظر می‌رسد آدم‌های زیادی در اطراف فوق ستاره‌ای مانند رونالدو باشند، تهیه‌کننده فیلم می‌گوید او تنهاست.
      جیمز گی‌ریز که فیلم تحسین‌شده سنا، در مورد آیرتون سنا راننده فقید برزیلی فرمول یک را نیز در کارنامه دارد، گفت: "او گروه کوچکی از دوستان دارد و اطرافش را با خانواده‌‌اش پر کرده‌است. به نظرم، بخش عمده‌ای از خود‌گذشتگی کسانی که در این سطح هستند از چشم ما پنهان می‌ماند".
      تیم تولید کننده این فیلم نزدیک به یک سال زندگی این بازیکن رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال را از نزدیک دنبال کردند و گی‌ریز می‌گوید که غافلگیر‌کننده‌ترین موضوع برایش این بوده که ستار‌ه‌ها چگونه با مسئله‌های ناشی از ستاره‌بودن کنار می‌آیند: "در زندگی آن‌ها حجم عمده‌ای از خود‌گذشتگی و تعهد وجود دارد. او ایده‌ای در سرش دارد و می‌خواهد یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال باشد. نتیجه دنبال کردن این هدف، یک زندگی تنها و خیلی سخت است. به نظر من تصور بیشتر ما این است که او راه می‌رود و پول در‌می‌آورد و کریستیانو رونالدو شده است، ولی او برای رسیدن به این موقعیت خیلی چیزها را قربانی کرده".
      در کنار گروه ساخت فیلم، رونالدو هم از حضور در این فیلم لذت برده است. او ستاره‌ای است که خودش هم انتظار نداشت جلوی دوربین کاملا راحت باشد: "خیلی سرگرم‌ کننده بود. انتظارش را نداشتم که این‌قدر راحت باشم. اولش کمی عجیب بود، اما رابطه خوبی بین ما شکل گرفت. برایم توضیح دادند که چه کاری می‌خواهند بکنند. هم اعضای تیم خوششان آمد و هم من".
      گی‌ریز می‌گوید که رونالدو بارها این فیلم را دیده، اما خیلی کم در مورد آن نظر داده و گفته که از نتیجه کاملا راضی است.
      او همچنین می‌گوید که "غرور ستاره‌ها" اغلب اشتباه فهمیده می‌شود: "به نظرم یکی از عجیب‌ترین چیزها دانستن این است که یک ستاره جهانی بودن اصلا کار آسانی نیست. می‌خواهم بگویم زندگی او فوق‌العاده منظم و کنترل‌شده است. او به طرز غیر قابل باوری سخت تمرین می‌کند و یکی از جنبه‌های جالب فیلم این است که نشان می‌دهد او چگونه این کار را می‌کند".

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۶۳۰۰ در تاریخ سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۱۶ در سایت شعر ناب ثبت گردید

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0