سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      نهمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان بر رژیم صهیونیستی
      ارسال شده توسط

      احمدی زاده(ملحق)

      در تاریخ : جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۰۸
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۲

      دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سال قبل اعلام کردم که آمریکا می خواهد از مسئله داعش بهره برداری کند تا منطقه را تجزیه کند، و اکنون واشنگتن از ترکیه خواسته است عملیات علیه داعش را متوقف کند، چرا که می خواهد از پیشروی های داعش در سوریه بهره برداری کند.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم نهمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 2006 با حضور شخصیت‌های سیاسی و نظامی لبنان و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در منطقه وادی الحجیر آغاز شد.
      سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله سخنان خود را در این مراسم با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) آغاز کرد. وی همچنین به تمام حاضران خیر مقدم گفت.
      نصرالله درباره توانایی مخالفان مسلح سوری برای مقابله با داعش ابراز تردید کرد و گفت: آمریکا نمی خواهد داعش در سوریه اکنون هدف قرار بگیرد، زیرا می خواهد از داعش برای تجزیه این کشور استفاده کند.
      اگر این نسل کنونی با مسئله تجزیه و تقسیم مخالفت نکند، همه ما در برابر خداوند مسئول خواهیم بود و تمام آثار و تبعات ناشی از آن بر دوش نسل‌های آینده خواهد بود‬‎.
      امروز،‌ آمریکا از داعش برای تجزیه منطقه استفاده می کند‬‎ این اقدام را داعش چه بداند یا نداند، انجام می دهد.‬‎
      نزدیک یک سال قبل اعلام کردم که آمریکا می خواهد از مسئله داعش بهره برداری کند تا منطقه را تجزیه کند و می خواهد نقشه های جدیدی برای منطقه ترسیم کند تنها چند روز قبل بود که آنکارا اعلام کرد واشنگتن از ترکیه خواسته است عملیات علیه داعش را متوقف کند چرا که می خواهد از پیشروی های داعش در سوریه بهره برداری کند.
      همه ما خوب می دانیم که آنچه به معارضه میانه رو سوری موسوم است نمی تواند با داعش بجنگند‬‎.
       
      نصرالله: پیروزی در جنگ 33 روزه پیروزی الهی بود
      سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: اسرائیل پذیرفت با نیروی هوایی نخواهد توانست نبرد را به نفع خود به پایان برساند.
      نصرالله افزود: قتل، ویرانی و کشتار مانند آنچه امروز در یمن رخ می دهد باعث شکست ملت ها نمی شود.
      وی خاطر نشان کرد: جنگ ژوئیه سال 2006 بسیاری از راهبردهای نظامی را در جهان تغییر داد. هر وجب از خاک لبنان حفره ای خواهد بود که در آن تانک های دشمن ویران و نظامیانش کشته خواهند شد.
      ارتش اسرائیل هیچ راهبرد موفقی درلبنان نخواهد داشت. راهبرد ما در برابر راهبرد حمله زمینی دشمن، راهبرد وادی الحجیر خواهد بود.
      دبیرکل حزب الله گفت پیش از آنکه سخنان خود را آغاز کنم لازم می دانم به نام تمام حاضران، آنچه در عراق روی داده را به ملت عراق و بازماندگان جنایت تروریستی درشهرک صدر بغداد که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، تسلیت بگویم؛ جنایتی که بیش از 80 شهید و 200 زخمی به جا گذاشت‬.
      ملت عراق و دیگر ملت‌های منطقه هم اکنون در نبردی طولانی مدت با اندیشه‌های تکفیری و تهدید بزرگ داعش در منطقه روبرو هستند.‬
      نصرالله در ادامه با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه گفت: این روز پیروزی الهی بار دیگر خداوند را شکر می‌کنیم و در چنین روزی، پروردگار متعال صداقت ما و صداقت ملتمان را مشاهده کرد و پیروزی خود را بر ما نازل گردانید.‬
      لازم می دانم از همه کسانی که مبارزه و مقاومت کردند و شهید شدند، زخمی شدند و همکاری کردند و حمایت کردند، تقدیر و تشکر کنم‬.
      وی افزود: لازم می دانم همچنین از مجاهدانی که در جنگ جولای 2006 شهید شدند، تقدیر کنم و آنهایی هم هستند که همچنان می جنگند و پیروزی آفرین هستند و در تمام این نبردها معجزه ساز شده‌اند.
      نصرالله ادامه داد: اکنون زبان من از بیان تشکر و تقدیر از این عزیزان ناتوان است از این رو به جای سخن گفتن، دستان خانواده شهدا و مجروحان را می بوسم و تمام آنهایی که جانفشانی کردند و به برکت آن این پیروزی ها محقق شد و این پیروزی شما همواره پایدار و همیشگی به خواست خداوند خواهد بود‬.
      وی افزود: سخنان من همچون سخنان قبلی، در بخش‌های مختلفی متمرکز خواهد شد از این رو ابتدا خواستار این هستم تا امروز را به نام روز پیروزی الهی در جنگ جولای ثبت کنیم‬‎.
      این روز همچون روز بیست و پنجم می خلاصه کننده پیروزی مقاومت و همچون چهارده آگوست، نشانگر پیروزی ملت است از این رو لازم است این پیروزی خلاصه کننده تمام پیروزی‌ها باشد‬‎ و نشانگر پیروزی لبنان در جنگ جولای است‬.
      نصرالله گفت: امروز نخستین روز از پایان تجاوز دشمن نیز به شمار می رود. در این روز‌، خانواده های وفادار لبنان توانستند به اماکنی که از آنها رانده شدند بازگردند و به شهرها و روستاهای خود در جنوب و بقاع و حومه جنوبی بیروت بازگشتند‬.
      به گزارش شبکه خبر، این مراسم راس ساعت 17 و 30 به وقت لبنان(19 به وقت تهران) در منطقه "وادی الحجیر" با  عنوان"نصرکم دائم"(پیروزی شما همیشگی است) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود لبنان و مقاومت آغاز شد.
      نمایندگان مقامات بلندپایه لبنان، نماینده میشل عون رهبر جریان ملی آزاد از تشکل‌های مسیحی همپیمان حزب الله و سفیر جمهوری اسلامی ایران از جمله شخصیت‌های مهم شرکت کننده در این مراسم به شمار می روند.
      در  ادامه فیلمی درباره جنگ 33 روزه و دستاوردها و موفقیت‌های رزمندگان حزب الله لبنان در برابر متجاوزان صهیونیست از جمله موضوع مهم انهدام تانک‌های میرکاوا پخش شد.
      در ادامه این مراسم، سرودهایی با مضمون پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی توسط گروه سرود حزب الله به صورت زنده اجرا شد.‬‎
      منطقه وادی الحجیر که نماد بزرگی در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی بود، از این نظر اهمیت داشت که شاهد درهم شکسته شدن اقتدار نظامی اشغالگران و انهدام تانک‌های میرکاوای آنها که به شکست ناپذیری خود افتخار می کردند، بود.
      رزمندگان حزب الله در همین منطقه بود که نظامیان صهیونیست را زمینگیر کردند و مانع پیشروی آنها شدند.

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۵۹۶۴ در تاریخ جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۰۸ در سایت شعر ناب ثبت گردید

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0